صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | حضرت آیت الله صافی: حوزه ها برای تحول علمی در حوزه تلاش فراوانی انجام دهند
بازدید این صفحه: 4764          تاریخ انتشار: 1395/6/25 ساعت: 05:45:24
حضرت آیت الله صافی: حوزه ها برای تحول علمی در حوزه تلاش فراوانی انجام دهند

موضوع: اخبار

 مسئولیت حوزه های علمیه در این عصر بسیار سنگین است و همین مسأله می طلبد حوزه ها برای تحول علمی در حوزه تلاش فراوانی انجام دهند و روز به روز بر عظمت حوزه های علمیه بیفزایند.

به گزارش مرجع ما به نقل از شفقنا، حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار طلاب نخبه در المپیاد علمی حوزه های علمیه با بیان اینکه بزرگداشت عید قربان از برنامه های دین اسلام است و برای سعادت بشر در نظر گرفته شده و بایداز کسانی که برای برپایی این نوع اعیاد تلاش می کنند، قدردانی کرد، گفت: باید قدر و عظمت این اعیاد را دانست و برای عظمت برپایی آنها تلاش کرد.
این مرجع تقلید اظهار داشت: باید همه مسئولین، علما، مراجع، استاد و طلاب برای عظمت حوزه های علمیه در ابعاد علمی و اخلاقی تلاش کنند تا بتوانیم رضایت حضرت ولی عصر (ع) را که بر عهده ما گذاشته شده، فراهم کنیم.
او اظهار داشت: علما و مراجع، اساتید و طلاب باید در مسائل مختلف علمی و اخلاقی اهتمام جدی داشته باشند و از مسئولیتی که حضرت ولی عصر (عج) بر عهده آنها گذاشته اند، به درستی انجام دهند.
صافی گلپایگانی با بیان اینکه علم و عمل دو بال مهم در حوزه های علمیه است و طلاب باید در این دو مسأله تلاش فراوانی انجام دهند تا به موفقیت برسند، اظهار داشت: اوضاع دنیای امروز با ۵۰ سال گذشته فرق کرده و حتی قابل مقایسه نیست و این امر می طلبد طلاب برای پاسخگویی به نیازهای دنیا تلاش فراوانی انجام دهند.
این مرجع تقلید افزود: مسئولیت حوزه های علمیه در این عصر بسیار سنگین است و همین مسأله می طلبد حوزه ها برای تحول علمی در حوزه تلاش فراوانی انجام دهند و روز به روز بر عظمت حوزه های علمیه بیفزایند.
او عنوان کرد: انتظارات جامعه از حوزه های علمیه و طلاب فراوان است و باید سعی کرد تا در همه ابعاد تلاش کنیم تا بتوانیم این انتظارات را برآورده نماییم.

کد خبر: 1395625305301
1395/6/25

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن