صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار دکتر فرهادی: علاقمندیم با وجود شما دانشگاهها رونق و پیشرفت جدی تری داشته باشند
بازدید این صفحه: 4504          تاریخ انتشار: 1395/3/5 ساعت: 09:39:57
حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار دکتر فرهادی: علاقمندیم با وجود شما دانشگاهها رونق و پیشرفت جدی تری داشته باشند

موضوع: اخبار

حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی حضور دکتر فرهادی در راس وزارت علوم را مایه خیر وبرکت برای دانشگاه ها و مراکز علمی دانست.

به گزارش مرجع ما به نقل از شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ایران با تشکر از اقدامات انجام شده در وزارت علوم تحقیقات وفناوری بیان داشت: اقدامات شما در حوزه های مختلف مایه خوشحالی و مسرت است و ما به وجود شماها که درک درستی از دانشگاه و مراکز علمی دارید امیدواریم و این را مایه خیر وبرکت برای دانشگاه ها و مراکز علمی می دانیم و به همین میزان علاقمندیم با وجود شماها این مراکز، رونق و پیشرفت جدی تری داشته باشند.

او در ادامه کارهایی فرهنگی انجام شده در حوزه های مختلف خصوصاً حوزه دین را ارزشمند توصیف و برای توفیقات بیشتر دست اندرکاران این امور دعا کرد.

در ابتدای این دیدار هم دکتر فرهادی وزیر محترم علوم تحقیقات وفناوری با تشکر از اختصاص وقتی که به ایشان و همکاران وی داده شده است بیان کرد:ضمن تشکر از حضرتعالی و تبریک ایام ولادت حضرت صاحب الزمان باید عرض کنیم، خوشحالیم الآن حدود ۵ میلیون دانشجو، بیش از ۲۸۰۰  موسسه آموزش عالی و ۷۶ هزار هیئت علمی داریم که این ظرفیت خوب و بالایی است برای انجام کارهای علمی، فناوری و توسعه مراکز علمی و این همان اساس کار ما در وزارت علوم است.

دکتر فرهادی در ادامه با اشاره به کارهای انجام شده در بخش های دیگر مأموریت کاری خود در وزارت علوم گفت: علاوه بر آنچه گفته شد در حوزه های بین المللی، اجتماعی و ارتباط با مراکز کار آفرین، موفقیت هایی داشته ایم که به عنوان نمونه در حوزه بین المللی از نظر رشد کمی و ارائه مقالات علمی رتبه اول را در منطقه داشته ایم و این حاکی از پیشرفت ما در این عرصه هاست.

در ادامه دکتر سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم گزارشی در زمینه اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ دینی ارائه کرد. دکتر هاشمی گفت: در طول دوسال ونیم گذشته فعالیت های فرهنگی اجتماعی دانشجویان بیش از یک و نیم برابر شده، نشریات دانشجویی به ۸ هزار رسیده، مشارکت های دانشجویی بین ۴۰ تا ۶۰ درصد رشده کرده و این نشان دهنده این است که امیدواری و نشاط در نسل دانشجو رو به افزایش است و امیدواریم با رهنمودهای بزرگان دین این روند افزایش یابد.

کد خبر: 139535305204
1395/3/5

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن