صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | دیدار دبير كل مقاومت اسلامى حركة النجباى عراق با حضرت آيت الله موسوى اردبيلى
بازدید این صفحه: 3919          تاریخ انتشار: 1394/10/20 ساعت: 05:59:57
دیدار دبير كل مقاومت اسلامى حركة النجباى عراق با حضرت آيت الله موسوى اردبيلى

در این دیدار که در تاريخ بیستم دیماه در دفتر معظم له در قم برگزار گردید، حجت الاسلام اکرم الکعبی، دبیر کل مقاومت اسلامی نجباء عراق با ارائه گزارشی از حرکة النجباء در عراق و سوریه، گفت...

موضوع: دیدار

 

به گزارش مرجع ما (پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه)؛

 

 

در این دیدار که در تاريخ بیستم دیماه در دفتر معظم له در قم برگزار گردید، حجت الاسلام اکرم الکعبی، دبیر کل مقاومت اسلامی نجباء عراق با ارائه گزارشی از حرکة النجباء در عراق و سوریه، گفت: نزدیک چهار سال است که در سوریه حضور داریم و با دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها، خطر داعش را از این حرم مقدس دور کرده ایم.
وی با نشان دادن مسیر پیشروی ها بر روی نقشه به حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، بیان داشت: اتفاقات خوبی در سوریه افتاده و پیشرفت های مناسبی در زمینه جنگ با تکفیری ها در سال گذشته و نیز امسال داشته ایم.
او تصریح کرد: در حال حاضر، فعالیت های گسترده ای برای آزادی دو شهر شیعه نشین «فوعه» و «کفریا» داریم  که ۹۰ درصد ساکنان این دو شهر را سادات تشکیل می‌دهند و متأسفانه در  وضیعیت دشواری به سر می برند و در محاصره تکفیری ها قرار دارند و ما در پی آن هستیم که با سازماندهی عملیات، این دو شهر را از دست آنها نجات دهیم.
وی افزود: دردسر و مشکلات مردم اين دو شهر به دلیل شرایط آب و هوایی بيشتر شده است و علاوه بر این، گروه‌های تکفیری در حال بمباران مردم بی‌گناه این دو شهر هستند و تعداد زیادی از مردم مجروح شده اند؛ لذا قرار شد نیروهای مقاومت به سمت این دو شهر بروند تا محاصره آنها شکسته شود.
الکعبی ادامه داد: به دلیل مساحت زیاد این دو شهر موفق به شکستن محاصره نشده ایم اما همچنان به تلاش خود برای نجات مردمان آنها ادامه می دهیم، چون اگر مردم در بمباران کشته نشوند بر اثر بیماری و سرما کشته می‌شوند.
دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء عراق با اشاره به محاصره شهر حلب توسط تکفیریها عنوان داشت: کمکهایی که سابقاً به شهر حلب می شد از طریق هوایی و هلی کوپتر بود، اما در حال حاضر ارسال کمک از طریق هوایی هم امکان ندارد و ۲۰۰۰ نفر در آنجا در محاصره هستند.
وى همچنین با تشریح فعالیت های حرکة النجباء در عراق هم گفت: ما در عراق به نزدیکی شهر موصل که مرکز داعش است رسیده ایم و نگرانی دشمنان از این است که حتی اهل سنت نیز در کنار ما با نیروهای داعش می جنگند و با وحدت میان اهل سنت و شیعیان، خطر توطئه تجزیه عراق دفع شده است .
در ادامه این دیدار، حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی مدظله العالی با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه اظهار داشت: از این که اخبار پیشرفت گروههای مقاومت در عراق و سوریه را می شنویم بسیار خوشحال هستیم و در مقابل نسبت به جنایاتی که داعش انجام می دهد بسیار متأثریم اما این جنایات نباید گامهای شما را در ایستادگی و مبارزه با دشمنان اسلام سست کند.
معظم له  تصریح کردند: باید جلوی کشور‌های پشتیبان داعش و تکفیری ها گرفته شود و شما هیچ‌گاه نباید از مقاومت و ایستادگی خسته شوید.
معظم له در پايان ضمن ابراز آمادگى براى ارائه كمك در حد توان، حل مشکلات شیعیان و رفع شر داعش را از خداوند منان مسئلت نموده و برای موفقیت گروه حرکة النجباء دعا فرمودند.

کد خبر: 13941020304807
1394/10/20

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن