صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | آیین رونمایی از جدیدترین کتاب آیت الله موسوی اردبیلی با عنوان "حقوق و دادرسی کیفری در آیینه فقه" 
بازدید این صفحه: 4328          تاریخ انتشار: 1392/10/19 ساعت: 16:00:01
آیین رونمایی از جدیدترین کتاب آیت الله موسوی اردبیلی با عنوان "حقوق و دادرسی کیفری در آیینه فقه" 

آیین رونمایی از جدیدترین کتاب آیت الله العظمی موسوی اردبیلی از مراجع تقلید شیعه در قم با عنوان "حقوق و دادرسی کیفری در آیینه فقه" با حضور آیت الله محقق داماد از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

موضوع: حوزه

 آیین رونمایی از جدیدترین کتاب آیت الله العظمی موسوی اردبیلی از مراجع تقلید شیعه در قم با عنوان "حقوق و دادرسی کیفری در آیینه فقه" با حضور آیت الله محقق داماد از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

مراسم رونمایی از کتاب "حقوق و دادرسی کیفری در آیینه فقه" شب گذشته، با حضور آیت الله مصطفی محقق داماد استاد برجسته حوزه و دانشگاه و برخی دیگر از اساتید حوزه علمیه قم از جمله آیت الله سیدحسین موسوی تبریزی، برخی شاگردان آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، حجت الاسلام و المسلمین نیری رئیس دادگاه انتظامی قضات، برخی از مسئولان استان قم و...، به همت مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه مفید قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید رهایی معاون آموزشی دانشگاه مفید قم و از شاگردان برجسته آیت الله العظمی موسوی اردبیلی است که جمع آوری این کتاب را که از استفتائات مربوط به مسائل حقوقی و دادرسی کیفری است و در طول سالیان گذشته تا کنون از آیت الله العظمی موسوی اردبیلی سؤال شده است را در این کتاب جمع آوری کرده است.

 کتاب مذکور اولین جلد کتاب "حقوق و دادرسی کیفری در آیینه فقه" است که به گفته دکتر رهایی دو جلد دیگر آن در سال های آینده ارائه خواهد شد.

به گفته بهمن بابیزان مدیر مرکز نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، کتاب "حقوق و دادرسی کیفری در آیینه فقه" حاصل بیش از 20 سال بررسی فقهی آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در باب مسائل حقوقی، به علاوه تجربه سال ها کار در رأس دستگاه قضایی کشور است و از این رو می تواند مرجع مهمی برای پژوهشگران حوزوه و دانشگاه و دست اندرکاران دستگاه قضا باشد.

در این مراسم آیت الله مصطفی محقق داماد و همچنین حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید رهایی سخنرانی کردند.

کد خبر: 1392101930913
1392/10/19

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن