صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | اختلافات با گفتگو حل می‌شود
بازدید این صفحه: 4393          تاریخ انتشار: 1392/6/25 ساعت: 09:17:09
حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی:
اختلافات با گفتگو حل می‌شود

حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی با اشاره به مشترکات ایران و جمهوری آذربایجان، تاکید کردند: با توجه به روابط حسنه دو ملت، مشکلات و اختلافات با گفتگو حل می شود.

موضوع: دیدار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرجع ما به نقل از خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید در دیدار الشاد اسکندراف، رئیس کمیته دولتی امور نهادهای دینی جمهوری آذربایجان با اشاره به مشترکات ملت ایران و آذربایجان، گفتند دین، مذهب، باورها و بسیاری از قوانین ملت ایران و آذربایجان مشترک است و تاریخچه روابط و تعاملات دو ملت به گذشته­های دور بر می­گردد.

معظم له، دین داری در جمهوری آذربایجان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در این جمهوری، شیعیان، مسلمانان و موحدان باورهای خود را به خوبی حفظ کرده­اند؛ به طوری که می توان در این کشور، شخصیت­های افتخار آمیزی را مشاهده کرد.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با تأکید بر این که اکنون اخبار خوبی از کشور جمهوری آذربایجان به گوش می­رسد، یادآور شد: امیداوریم این مسیر درست، هر چه بیشتر و بهتر ادامه داشته باشد.

ایشان در پایان تصریح کردند: با توجه به روابط حسنه ملت ایران و جمهوری آذربایجان، مشکلات و اختلافات پیش رو، با گفتگو حل می شود.

در این دیدار، رئیس کمیته دولتی امور نهادهای دینی جمهوری آذربایجان با ابراز خرسندی از دیدار با حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، گفت: ما به همراه هیئتی از جمهوری آذربایجان خدمت رسیدیم، تا سلام دین داران و برادران آذربایجانی را به حضرت عالی ابلاغ نماییم.

وی ضمن تأکید بر این که محبت شما در دل ملت آذربایجان روز افزون است، خاطرنشان کرد: همان گونه که تلاش شما برای خدمت به اسلام و دین است، ما را در راستای افزایش معنویت در آذربایجان یاری نموده و از دعای خیرتان بی نصیب نکنید.

براساس اعلام المصطفی، در پایان این دیدار که جوانشیر آخوندوف، سفیر جمهوری آذربایجان در ایران نیز در آن حضور داشت، قرآن کریم چاپ جمهوری آذربایجان، به رسم یادبود به حضرت آیت الله موسوی اردبیلی اهدا شد.

کد خبر: 139262530670
1392/6/25

Share

آخرین مطالب
1392/6/25: ديدار مجمع خيرين سلامت كشور با حضرت آيت الله موسوی اردبيلی
بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن