صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | حضرت آیت الله سبحانی: کسی نمی گوید همه خانم ها را چادر به سر کنید/ در زمینه حجاب صحبت فراوان شده اما نتیجه ای نداشته است
بازدید این صفحه: 4059          تاریخ انتشار: 1395/6/7 ساعت: 06:52:02
حضرت آیت الله سبحانی: کسی نمی گوید همه خانم ها را چادر به سر کنید/ در زمینه حجاب صحبت فراوان شده اما نتیجه ای نداشته است

موضوع: اخبار

حضرت آیت الله العظمی سبحانی گفت: اقتصاد یک مسأله زیربنایی نیست بلکه یک اصل به شمار می رود و امیدواریم تا تلاش های انجام شده به نتیجه برسد تا معیشت مردم بهبود یابد.

به گزارش مرجع ما به نقل از شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش فضای مجازی در زندگی ابراز داشت: فضای مجازی برای جوانان ما خطرناک شده است به طوری که حتی الگوی آرایش موی سر خود را نیز از آن می گیرند.

او ادامه داد: دنیا، دنیای ارتباطات است و نمی توان کشور را محدود کرد زیرا ارتباط نیاز جامعه است اما در عین حال باید کاری انجام شود که کاستی های موجود در این فضا کاهش و فرصت های آن افزایش پیدا کند و در این راه لازم است تشکر کنم از قدم هایی که برداشته اید.

آیت الله سبحانی ضمن تأکید بر مسائل اقتصادی موجود در کشور عنوان کرد: اقتصاد زیربنا نیست بلکه یک اصل است و امیدواریم تا تلاش های انجام شده در این امر هر چه سریع تر به نتیجه برسد تا معیشت مردم بهبود پیدا کند.

او با بیان اینکه ایجاد شغل برای همه دخترها و پسرها امکان پذیر نیست، افزود: متأسفانه مسأله ای در کشور رواج پیدا کرده است و آن داشتن شغل برای همه دخترها و پسرهاست چرا باید همه دخترها مشغول فعالیت در بیرون خانه باشند و بحث مادری و تربیت فرزند بر عهده کهنسالان باشد. باید در هیأت دولت فکری شود که کارها بین آقایان و خانم ها تقسیم بندی شود تا بیشترین شغل ها به پسرها برسد البته جنس مونث نیز باید در بعضی از فعالیت ها شرکت کند.

این مرجع تقلید تأکید کرد: مسأله ازدواج امر بسیار مهم دیگری است که متأسفانه کمی نادیده گرفته شده است.

او با بیان اینکه نسل ما به سوی پیری می رود، اظهار داشت: اگر جامعه امروز ما از بهترین نعمت خداوند یعنی امنیت برخوردار است به خاطر وجود جوانان است و اگر این جوانان پیر شوند و خانواده ها به یک فرزند اکتفا کنند بدون شک این مسأله نیز از بین می رود بنابراین باید به مسأله ازدواج اهمیت ویژه ای داد.

آیت الله سبحانی ادامه داد: در رابطه با مسأله حجاب نیز کسی نمی گوید همه خانم ها را چادر به سر کنید اما باید در این رابطه فکر شود، صحبت های زیادی شده است اما متأسفانه نتیجه ای نداشته است.

او در پایان گفت: سلام بنده را به آقای دکتر روحانی ابلاغ فرمایید و بگویید که برای ایشان و توفیق دولت ایشان دعا می کنیم.

کد خبر: 139567305283
1395/6/7

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن