صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار رئیس بانک مسکن: فشار اقتصادی روی مردم زیاد است/ با مردم راه بیائید و بدهی آنها را تسهیل کنید
بازدید این صفحه: 4707          تاریخ انتشار: 1395/5/21 ساعت: 08:11:48
حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار رئیس بانک مسکن: فشار اقتصادی روی مردم زیاد است/ با مردم راه بیائید و بدهی آنها را تسهیل کنید

موضوع: اخبار

حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی با بیان اینکه امروزه خانه در متن زندگی مردم قرار گرفته است، گفت: کنید در این برهه از زمان فشار اقتصادی روی مردم زیاد است سعی کنید اگر فشاری از ناحیه شما می خواهد روی مردم بیاید این فشار را کم کنید.

به گزارش مرجع ما به نقل از شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار رئیس بانک مسکن استان قم با ابراز خرسندی از گزارش ارائه شده اظهار داشت: کار بسیار خوبی را انجام می دهید که مردم را خانه دار می کنید. امروزه خانه در متن زندگی مردم قرار گرفته است. حتی در امر ازدواج، داشتن مسکن مسأله بسیار مهمی است.

او افزود: کار شما خدمت رسانی به مردم است یعنی درراستای خانه دار شدن مردم تلاش می کنید در این برهه از زمان فشار اقتصادی روی مردم زیاد است سعی کنید اگر فشاری از ناحیه شما می خواهد روی مردم بیاید این فشار را کم کنید یعنی با مردم راه بیایید و حتی با بدهی آن ها تسهیل کنید.

آیت الله موسوی اردبیلی بیان داشت: شما در تأمین مسکن که امید مردم است تلاش می کنید و نزد خداوند اجر دارید. منتها اگر تسهیلات قدری بیشتر باشد بسیار بهتر است.

در پایان این مرجع تقلید برای دست اندرکاران تأمین مسکن کشور دعای خیر نموده و حل مشکلات مردم را از خداوند متعال مسئلت نمودند.

کد خبر: 1395521305267
1395/5/21

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن