صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | حضرت آیت الله نوری همدانی: از همه ظرفیتها برای معرفی اسلام ناب به جهانیان باید بهره گرفت
بازدید این صفحه: 4518          تاریخ انتشار: 1395/4/28 ساعت: 14:47:32
حضرت آیت الله نوری همدانی: از همه ظرفیتها برای معرفی اسلام ناب به جهانیان باید بهره گرفت

موضوع: اخبار

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی گفت: امروز اسلام های انحرافی همچون اسلام داعشی، اسلام وهابیت و اسلام آمریکایی در دنیا مطرح می شود و باید در مقابل اسلام ناب محمدی را به جهانیان عرضه کنیم.

به گزارش مرجع ما به نقل از شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار تولیت آستان قدس رضوی از ایشان  به عنوان شخصیتی انقلابی، پر تحرک و دارای اندیشه انقلابی یاد و از خدمات آستان قدس در مدت مسؤولیت وی تجلیل کرد.

آیت الله نوری همدانی بیان داشت: خوشبختانه با اقداماتی که انجام شده، شاهد تحول بنیادین در آستان قدس رضوی بویژه در زمینه خدمت رسانی به زائران هستیم که این مساله باید گسترش یابد.

او بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های آستان قدس رضوی به عنوان یکی از بزرگ ترین قطب های فرهنگی در جهان اسلام تاکید و تصریح کرد: مهم ترین وظیفه آستان قدس باید معرفی چهره اسلام واقعی در دنیا باشد.

این مرجع تقلید گفت: امروز اسلام های انحرافی همچون اسلام داعشی، اسلام وهابیت و اسلام آمریکایی در دنیا مطرح می شود و باید در مقابل اسلام ناب محمدی را به جهانیان عرضه کنیم؛ در این راستا باید ظرفیت ها و امکانات آستان قدس در جهت پاسخگویی به شبهاتی که در عرصه های مختلف مطرح می شود، بکار گرفته شود.

او ارتباط با جهان اسلام را از وظایف آستان قدس رضوی دانست و خواستار پیشبرد علمی آستان قدس به عنوان یک مرکز علمی در جهان اسلام شد.

آیت الله نوری همدانی وظیفه دیگر آستان قدس رضوی را خدمت رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهرعلی بن موسی الرضا(ع) دانست و ابراز داشت: خوشبختانه گام های ارزنده ای در این راستا برداشته شده که باید گسترش یابد.

او همچنین خواستار ایجاد تسهیلات اقامتی برای افراد کم درآمد و اقشار ضعیف جامعه از سوی آستان قدس رضوی شد.

این مرجع تقلید همچنین در بخش دیگر توصیه هایی خود خطاب به تولیت آستان قدس رضوی خواستار ترویج فرهنگ انقلابی با بهره گیری از امکانات موجود شد.

او یادآورشد: امروز هجمه های فراوانی از سوی مثلث استکبار، صهیونیسم و جریان نفاق علیه انقلاب صورت می گیرد و باید تمام ظرفیت های خود را برای مقابله با این هجمه بسیج کنیم.

کد خبر: 1395428305246
1395/4/28

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن