صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | رسالت مسؤولان خادمی مردم است. فرهنگ جهاد و شهادت باید در سیمای قم متبلور باشد.
بازدید این صفحه: 3410          تاریخ انتشار: 1394/4/19 ساعت: 03:50:34
حضرت آیت الله نوری همدانی:
رسالت مسؤولان خادمی مردم است. فرهنگ جهاد و شهادت باید در سیمای قم متبلور باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی خدمت به مردم را اصلی ترین و مهم ترین رسالت مسؤولان دانسته و بر لزوم اهتمام بیش از پیش مسؤولان کشور در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه اقشار محروم تاکید نمودند.

موضوع: دیدار

به گزارش مرجع ما (پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معظم له؛

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» دیروز در دیدار سرپرست استانداری قم، به جایگاه و موقعیت ممتاز و برجسته این شهر اشاره و قبول مسؤولیت در این شهر را رسالتی مهم و در عین حال سنگین و حساس توصیف کردند.

ایشان با بیان این که خدمت به قم توفیقی الهی است و باید قدر آن را دانست، تصریح نمودند: شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب و مرکز فقاهت و اجتهاد است و امروز چشم همه دنیا به این شهر دوخته شده است.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» وجود بارگاه منور کریمه اهل بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران، برخورداری از مهم ترین و بزرگ ترین حوزه علمیه و وجود مراکز علمی، فرهنگی و حوزوی متعدد را از جمله شاخصه هایی دانست که به قم موقعیت ممتاز و استثنایی بخشیده است.

معظم له رسالت مسؤولان را تنها خادمی مردم دانسته و با بیان توصیه هایی به سرپرست استانداری قم، تاکید کردند هر آنچه در توان دارید برای خدمت به مردم و رفع مشکلات بکار گیرید و بدانید که این مساله ذخیره یوم المعاد شما خواهد بود.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش به ظاهر شهر مقدس قم، بیان داشتند: قم شهر جهاد، فرهنگ و شهادت است و شهدای بسیاری را در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیم کرده است و انتظار می رود این مساله در سیمای ظاهری قم متبلور و مشهود باشد.

 

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلاتی که امروز دامن گیر امت اسلام شده است، اشاره کرده و این مسائل را نتیجه توطئه استکبار جهانی، اختلاف مسلمانان و عدم توجه به آموزه های دینی و سفارش های حضرت رسول الله(ص) دانستند.

کد خبر: 1394419303709
1394/4/19

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن