صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | وحدت داخلی را تقویت نکنیم دچار آسیب خواهیم شد
بازدید این صفحه: 3070          تاریخ انتشار: 1394/3/23 ساعت: 09:13:32
توصیه های حضرت آیت الله مکارم شیرازی به فرمانده محترم ناجا:
وحدت داخلی را تقویت نکنیم دچار آسیب خواهیم شد

در شرایطی که غربی ها مانند کودکان هر روز به دنبال بهانه جویی تازه و زیاده خواهی هستند نباید در داخل دچار اختلاف و چند دستگی شویم

موضوع: دیدار

به گزارش مرجع ما (پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معظم له؛

در شرایطی که غربی ها مانند کودکان هر روز به دنبال بهانه جویی تازه و زیاده خواهی هستند نباید در داخل دچار اختلاف و چند دستگی شویم

حضرت آیت ‌الله العظمی مکارم ‌شیرازی در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از امنیت به عنوان بستر تمامی فعالیت های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یاد کرد و فعالیت نیروی انتظامی را بسیار مهم و اساسی خواندند.

 ایشان فرماندهان و دست اندرکاران نیروی انتظامی را به اهتمام و اقتدار بیش از پیش در اجرای برنامه ها و ماموریت ها توصیه کرد و حفظ امنیت فیزیکی و اخلاقی جامعه را از جمله وظایف مهم این نیرو دانستند.

معظّم له تصریح کردند: در کنار قاطعیت در اجرای برنامه ها از سوی نیروی انتظامی، رعایت ادب و برخورد شایسته و محبت آمیز نیز امری لازم است که باید به آن اهتمام داشت.

ایشان افزودند: برخلاف آنچه برخی می پندارند نظارت بر امور اخلاقی جامعه یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی است، مخصوصا در نظام جمهوری اسلامی.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطرح شدن مسأله ورود زنان به ورزشگاه‌ها، فرمودند: سؤالی که مطرح است این است که اگر زنان وارد ورزشگاه نشوند چه اتفاقی می‌افتد؟ و چه نیازی در حال حاضر داریم که ایجاد اختلاف در جامعه کنیم؟

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی خواستار پرهیز همه افراد از بیان مسائل غیرضروری و اختلاف برانگیز مانند برگزاری ارکسترهای کذایی در جامعه شد و این مهم را در حفظ وحدت و همدلی در جامعه مؤثر خواندند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته ای اشاره و تصریح کردند: در شرایطی که غربی ها مانند کودکان هر روز به دنبال بهانه جویی تازه و زیاده خواهی هستند نباید در داخل دچار اختلاف و چند دستگی شویم.

معظّم له ضمن تاکید بر لزوم همدلی، وحدت و انسجام داخلی، از مسؤولان دولتی نیز خواست به گونه ای سخن نگویند که در تضاد با برنامه ها و وظایف ناجا باشد.

ایشان در بخش پایانی سخنان خود ضمن بیان توصیه های مهم به فرمانده نیروی انتظامی، تاکید کردند: در توصیه های رهبری به شما همه گفتنی ها گفته شده است و شما باید برای اجرایی کردن آن برنامه داشته باشید و ان شاءالله کارگروهی تشکیل داده اید.

 

معظّم له در پایان برای موفقیت آنها در انجام وظایفش دعا فرمودند.


کد خبر: 1394323303592
1394/3/23

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن