صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما |   حضرت آیت الله سبحانی: مساله موعود منحصر به یک جمعیت خاص نیست
بازدید این صفحه: 3599          تاریخ انتشار: 1395/3/2 ساعت: 06:47:03
  حضرت آیت الله سبحانی: مساله موعود منحصر به یک جمعیت خاص نیست

موضوع: اخبار

 

حضرت آیت الله العظمی سبحانی گفت: مساله موعود منحصر به یک جمعیت خاص نیست بلکه تمام ادیان آسمانی بر روی آن اتفاق نظر داشته و در کتابهای شرق آسیا هم مطالبی در بیان ظهور منجی آمده است.

به گزارش مرجع ما به نقل از شفقنا،این مرجع تقلید در مراسم عمامه گذاری ۵۰ نفر از طلاب مجتمع آموزش عالی فقه جامعه المصطفی(ص) که در این نهاد آموزشی برگزار شد، ضمن  تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: حضرت ولیعصر (عج) شخصیتی می باشند که جهان در انتظار او است و همواره تمامی کتاب های آسمانی نوید بخش ظهور حضرت هستند.

او در ادامه افزود: مسئله موعود جهان اختصاص به یک جمعیت خاص مسلمانان نیست؛ چرا که تمامی ادیان آسمانی در این مورد اتفاق نظر دارند. همانطور که در کتب شرق آسیا در بیان ظهور منجی مطالبی بیان شده است.

آیت الله سبحانی با بیان این که در زمان ظهور امام زمان (عج) عدالت در جامعه جهانی فراگیر خواهد شد، ابراز داشت: امری که با ظهور حضرت محقق می شود، آن است که زمین در اختیار صالحان خواهد بود، چرا که پیش از آن بخش اعظم زمین در دست ناصالحان قرار داشته است.

او در ادامه با بیان رسالت های طلاب پیش از ظهور اظهار کرد: باید برای ظهور منجی عالم بشریت تدارک دید و این نیازمند انتظار به معنای واقعی است، لذا طلاب باید با فراگیری علوم اسلامی و عرضه آن به جامعه جهانی، اسلام راستین را معرفی کنند تا به سبب آن مردم هدایت شوند.

به گزارش حوزه، این مرجع تقلید با نقد فضای حاکم بر سیاست جامعه جهانی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروزه ملتی که از خاک خود دفاع و با ظلم و جور مبارزه می کنند درغرب آنها را تروریسم می نامند؛ اما عده قلیلی که خانه مردم را غصب می کنند، می گویند صلح طلب و این رفتار ناعادلانه سازمان ها موجب فرو ریزی آنها خواهد شد و با ظهور حضرت عدالت خواهی در تمام گیتی فراگیر می شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: طلاب تماما سرباز امام زمان (عج) می باشند؛ اما زمانی رسمی می شوند که ملبس به لباس روحانیت باشند و دارای افتخارات و محدودیت های می  شوند و آدمی را در عمل به امورات خاصی از جمله رفتاری، گفتاری و …محدود می سازد.

کد خبر: 139532305189
1395/3/2

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن